top of page
Anchor 1
  • תמונת הסופר/תנטלי

יצאתי לדרך - מוזמנים להצטרף!

כשמאחוריי למעלה מעשר שנים של נסיון כמקדמת בריאות וליווי תהליכי גמילה מעישון במסגרת ארגוני בריאות ומוסדות נוספים, יצאתי לדרך חדשה ועצמאית.


וכמו בכל התחלה חדשה, גם הדרך הזו מתחילה עם חששות. האם יש בידי את המשאבים הנחוצים? האם סביבתי הקרובה תסתגל לשינוי? האם אצליח? אני מאמינה שכן!


אז... נעים להכיר! אני נטלי הופמן-דישון. אני מלווה אנשים, קבוצות וארגונים בתהליכים של גמילה מעישון וקידום בריאות.


מאז שהפכתי להיות אמא גברה ההבנה שלי להשפעה החשובה שיש להתבוננות על כלל ההקשרים השונים המשפיעים על היכולת שלנו לנהל אורח חיים בריא וממצה: המשפחה הגרעינית והמורחבת, מקום העבודה, סביבת המגורים וכן היבטים נוספים בהם: התשתית החברתית, שפה, מידת הנגישות למערכת בריאות, ועוד.


גישת השותפות (partnership model), המדריכה אותי בעבודה, מניחה שמי שמגיע לתהליך של שינוי הוא המומחה הכי גדול לעצמו ואילו איש המקצוע, במקרה זה אני, מביאה את המומחיות המקצועית. לאור זאת, בעבודתי אני משלבת הקשבה והתאמה אישית של תהליכי השינוי לפי המשאבים והמיומנויות המצויות אצל האדם או הארגון הספציפי.


יש בי סקרנות לאופן בו אנשים מבינים, פועלים ומתנהלים סביב הבריאות של עצמם ושל יקירהם ואיך כל זה מקבל צורה חדשה במפגש עם עולם העבודה של ימינו. אני מאמינה בתושייה של אנשים, ביכולתם להוביל שינוי בחיים של עצמם, וביצירתיות הפורצת בתהליך זה. את כל אלו אני מביאה לתוך תהליכי הליווי והשינוי שאני מציעה.


פנו אליי ויחד נתחיל בדרך חדשה לגמילה מעישון ולקידום אורח חיים בריא יותר. הדרך שלנו לשינוי מתחילה כאן. אשמח שנעשה אותה יחד.



תמונה מטיול משפחתי בצרפת
תמונה מטיול משפחתי בצרפת

bottom of page